nekromant 7

22. 02. 2009 | † 13. 04. 2009 | kód autora: RsN

 

KAPITOLA SEDMÁ

Kouzla od 1. úrovně

Facka
Magy: 2+X (X = max. 3)
Doba: 1 kolo
Trvání: -
Dosah: 5+2*úroveň sáhů
Rozsah: 1 bytost

Na konci kouzla nekromant naznačí pohyb rukou, jakoby dával někomu facku, což je jediná nutná gestikulace u tohoto kouzla. Tuto facku pocítí cílová bytost, síla facky je závislá na počtu magenergie (ztráta X životů).
Tímto kouzlem mohou nekromanté krásně dávat najevo svou nadřazenost nad normální lidi.


Kostěný zub
Magy: 5
Doba: 1 kolo
Trvání: stále
Dosah: 5 sáhů
Rozsah: 1 bytost se zuby
Pomůcky: zub

Cíli vyroste během dvou kol nový zub. Pokud roste na místě, kde již nějaký zub je (místo a typ zubu určuje nekromancer), tak to způsobuje víc než nepříjemnou bolest (ztráta 2 životů), také se osoba nemůže soustředit na kouzlení a má –1 k OČ a ÚČ.
Traduje se, že kouzlo vymyslela jedna krásná nekromantka, které po neúspěšném ovládnutí nemrtvý vyrazil zub. Tedy čistě jako kosmetická úprava. Později však někteří zlomyslnější nekromanté přišli i na jiný způsob využití, jako vysoce nepříjemný trest.


Kremace
Magy: 4
Doba: 2 kola
Trvání: -
Dosah: 2 sáhy
Rozsah: 1 mrtvola
Po třech kolech mrtvola vzplane a během jednoho kola se promění na prach. Oheň nezapálí nic jiného. Daná bytost již nikdy nemůže být oživena.

Vysoce užitečné jako pojistka proti oživení nemrtvých. Kdo ví, třeba si založíš soukromé krematorium.


Léčení nemrtvých životů
Magy: 4
Doba: 1 kolo
Trvání: -
Dosah: 2 sáhy
Rozsah: 1 nemrtvý

Nekromant vyléčí nemrtvému 1k6+1 životů.
Staň se věhlasným lékařem nemrtvých, otevři si vlastní polikliniku pro nemrtvé. Teď již beze srandy, toto kouzlo určitě oceníš, neboť nemrtví, jak zjistíš, mívají velice chatrné nezdraví.


Neštěstí
Magy: 4 magy
Doba: 1 kolo
Trvání: 2 směny
Dosah: 15+úroveň sáhů
Rozsah: 1 bytost

Tímto nekromant přivolá neštěstí na nějakou bytost v dosahu kouzla. Očarovaná bytost si při každém hodu na past, pravděpodobnost atp. hodí dvakrát a počítá ten horší z hodů.
"Otravovat slušný lidi přináší neštěstí, no ne, řikal sem to přece, že pane strážný! Je mi líto, že jste tak nešikovně uklouz na tý banánový slupc...

.... Už si asi moc slušný lidi nenavotravujete, že?"
- nekromant Overin na úprku před městskou gardou -


Noční můry
Magy: 3
Doba: 2 kola
Trvání: 1 spánek (během příštích 24 hodin)
Dosah: 10 + 2*úroveň sáhů
Rozsah: 1 živá bytost

Bytosti se po dobu spánku (v příštích 24 hodinách) zdají noční můry. Probouzí se uprostřed spánku a již není schopna usnout. Vůbec se neuzdravuje, pokud je nemocná, přitíží se ji.
Tak se podívej chlapče, neakceptuješ mé názory, neposloucháš mě a vysmíváš se mi. Řekni mi, co s tebou mám dělat? Snad jen, popřát ti pěkné a hřejivé sny.
- nekromant Alex, vztahy v družině -


Nový nehet
Magy: 3
Doba: 1 kolo
Trvání: stále
Dosah: 5 sáhů
Rozsah: 1 prst
Pomůcky: nehet

Cíly vyroste během dvou kol nový nehet. Pokud ovšem roste na místě (prst určuje nekromancer), kde již nehet je, způsobuje to nepříjemnou bolest (1k3 životů).v Opět si můžeme domyslet kosmetickou užitečnost tohoto kouzla. Ovšem jen tak mezi námi, víte, jak je nepříjemné, když vám během 20 sekund vyrůstá nový nehet a starý je zároveň strháván?


Příčina smrti
Magy: 3
Doba: 2 kola
Trvání: -
Dosah: dotek
Rozsah: 1 mrtvola

Nekromant po dvou kolech soustředění zjistí, jak nebo na co mrtvola zemřela. Při násilném zabití se však nedoví přesný druh zbraně, apod.
Sakra, co to ten chlápek udělal, jen tak se uprostřed hostiny svalit na zem. To se nedělá. A hele on je mrtvej?! Hmm, hmm a jo tááák JED... no fuj, travičema opovrhuju.


Rozlož se (zhnij)
Magy: 5
Doba: 2 kola
Trvání: -
Dosah: 5 sáhů
Rozsah: 1 mrtvola

Pomocí tohoto kouzla může nekromant rozložit těla mrtvol. Kouzlo se zakouzlí na jedno tělo a postupně se šíří vším mrtvým. Rychlost rozkladu je 1 kolo na průměrnou mrtvolu velikosti B. Nepůsobí na nemrtvé. Postupem času (dalších pár kol) zbydou pouze kosti.
Hniju, hniješ všichni hnijem, furt se ženem za kompostem. A když hnití někdo zjistí, tak ať taky uhnije. (Omlouvám se všem fandům Stínu meče.)


Stáří mrtvoly
Magy: 3
Doba: 1 kolo
Trvání: -
Dosah: 5 sáhů
Rozsah: 1 mrtvola (nefunguje na nemrtvé)

Nekromant se doví, jak dlouho je mrtvola mrtvolou. A to s přesností, která je závislá na stáří mrtvoly

Tabulka určování stáří mrtvoly

Stáří mrtvoly

Přesnost

do 1 hodiny

minuty

do 1 dne

hodiny

do 1 měsíce

dny

do 1 roku

týdný

....0001pt; line-height: normal;" class="MsoNormal">více

roky a měsíc

extrém

staletí

- Hele, ten člověk vypadá jakoby zemřel nedávno.
- Nemáš pravdu, ten člověk zemřel tak před rokem, jsou tady výborné podmínky pro konzervaci těla.
- nekromant Edward, v hrobce -


Temný spánek
Magy: 8
Doba: 2 kola
Trvání: 3 směny
Dosah: dotek
Rozsah: 1 bytost
Past: Roz - 5 - usnutí/nic

Bytost upadá do horečnatého spánku, zdají se ji vize strachu a smrti. Po 3 směnách se bytost probouzí kompletně vyčerpaná a musí odpočívat dalších 8 hodin (jinak velké postihy ... blízko totálního vyčerpání).
Po té, co Arkyl jen tak tak unikl nemrtvým ve spletitých chodbách starého hradu, vpadl dveřmi do rozlehlé síně plné soch. Nejistě, ale velmi ostražitě se plížil kolem stěn k dalším dveřím. Najednou se několik soch na něho otočilo, rozepjaly křídla a rozletěly se k němu. Po chabém pokusu o obranu začaly sochy jeho nebohé tělo trhat na kusy...
Arkyl se celý propocený probudil z horečnatého snu a posadil se. V hlavě mu bušilo dvacet trpasličích kladívek. Neschopen dalšího pohybu si zase lehl a opět se odebral do světa snů.
Vražedná zbraň


Magy: 3
Doba: 2 kola
Trvání: -
Dosah: dotek
Rozsah: 1 mrtvola násilně zabitá

Nekromant zjistí jakou zbraní nebožtík zemřel (na 5 sekund ji uvidí).
Hele chlape, ta tvoje zbraň - se mi zdá nějaká povědomá!


Záhrobní bariéra
Magy: 4+X (X = max. 5)
Doba: 2 kola
Trvání: 1 směna
Dosah: dotyk
Rozsah: 1 živá bytost

Zvyšuje OČ proti nemrtvým o X.
Tak pánové ještě modlitbu pro štěstí a můžeme vyrazit na hon nemrtvých.


Zastav krvácení
Magy: 3
Doba: 1 kolo
Trvání: -
Dosah: 5 sáhů
Rozsah: 1 krvácející šrám, přeseknutá tepna apod.

Nekromant zastaví krvácení z rány (i tepny, žily, ...).
Možná, že byste mohli název té polikliniky rozšířit: Nejen pro nemrtvé.


Závan chladu
Magy: 3v Doba: 1 kolo
Trvání: -
Dosah: 10 sáhů
Rozsah: 1 živá bytost
Past: Odo + Roz - 10 - otřepe se/nic.

U tohoto kouzla se nepoužívá gestikulace. Stačí jemné zamumlání pár slov. Cíl ucítí závan chladu (očichání mrtí), nepříjemný pocit.
Člověče naslouchej instinktům, tohle není dobrý nápad, jdi někam jinam a otravuj někoho jiného.


Zjisti život
Magy: životaschopnost cíle
Doba: 1 kolo
Trvání: 5+úroveň kol
Dosah: 15 sáhů
Rozsah: 1 bytost
Umožní nekromantovy "vidět" velikost životní síly cílového tvora. Nekromant uvidí kolem dané živé bytosti lehkou světelnou auru. Podle intenzity této aury (resp. světla, které aura vydává) může nekromant odhadnou, kolik má nestvůra životní energie (životů). Jedná se však pouze o poměrový odhad. Pokud je bytost mrtvá nebo zemře, tak aura pohasne (zmizí).
"Tak co chlape žiješ? No fuj! Majz tě paličkou!"

Kouzla od 2. úrovně

Krvácej
Magy: 9
Doba: 2 kola
Trvání: 1k3+3 kol
Dosah: 10 sáhů
Rozsah: 1 bytost

Bytost zasažená kouzlem začne krvácet z několika míst. Každé kolo ztrácí 1k3 životů.
Šaty nasáklé krví... to bude hit letní sezóny.


Nesoustředěnost
Magy: 3 + X (X = max. úroveň)
Doba: 1 kolo
Trvání: 1k3 + X kola
Dosah: 20 + 2*úroveň sáhů
Rozsah: 1 živá bytost
Past: Roz+Int - 8 - účinkuje / neúčinkuje

Bytost trpí nesoustředěností, pravděpodobnost úspěchu kouzla (dané bytosti) se snižuje o 25%, -2 UČ, -2 OČ.
Ne tak zhurta kouzelníčku, ne vše máš v malíčku.


Přetnutí života
Magy: 7
Doba: 2 kola
Trvání: -
Dosah: 15+úroveň sáhů
Rozsah: 1 bytost se životaschopností 1

Nekromant jednoduše přetne šňůru života bytosti s max. životaschopností 1 nebo bytosti, která je blízko smrti (4 životy a míň), u vyšších "čísel" již nelze tak snadno přetnout život.
Tvůj hlas je jako bzučení komárů kolem mé hlavy. Pěkně mě štve... už ne


. Přivolej vlastní nemrtvé
Magy: 6+X (X = max. úroveň)
Doba: 2 kola
Trvání: Xk6 kol
Dosah: 100+10*úroveň sáhů
Rozsah: všichni tví nemrtví v dosahu kouzla

Všichni nemrtví, kteří jsou pod tvou kontrolou se k tobě rozjedou. Kouzlo na nemrtvého přestává působit ve chvíli, kdy tě nemrtví spatří nebo vyprší trvání kouzla nebo se nemrtvý dostane ven z kruhu kolem nekromanta. Kruh se pohybuje zároveň s nekromantem
Pár pohybů rukou, dvě, tři slovíčka a nemrtví se rozejdou za mnou jako poslušní beránci. Ale pozor, dokáží potrkat.


Vidění dobra
Magy: 4
Doba: 1 kolo
Trvání: 1 směna
Dosah: pouze nekromant
Rozsah: -

Kouzlo je zde zahrnuto z formálního hlediska (pokud existuje vidění zla...), nekromant vidí místa, kde je nakupeno dobro podle úvahy PJ. Neúčinkuje na bytosti, čili na rozpoznání dobrého přesvědčení.
Pohleďme a zhrozme se, jak málo dobra je ve světě.


Vidění zla
Magy: 4
Doba: 1 kolo
Trvání: 1 směna
Dosah: pouze nekromant
Rozsah: -

Nekromant ovlivněn tímto kouzlem vidí místa, kde je nakupeno zlo. To zahrnuje například všechny druhy hrůz. Jinak podle úvahy PJ. Neúčinkuje na bytosti, čili na rozpoznání zlého přesvědčení.
- H h hele, co jje tto, tam v koutě? - Kde, já nic nevidím. - Ttam, a blíží se to! - Cožé, áááááá... (poslední slova)


Vysávání života
Magy: 2 + 1.5*X (X = max. úroveň)
Doba: 2 kola
Trvání: -
Dosah: 10 sáhů
Rozsah: 1 živá bytost

Cíl ztrácí 1.5*X životů, nekromant X získává.
Sosáčkama sosáme, každý den vždy to samé ... jo životní síla, ta mě nikdy neomrzí.

Kouzla od 3. úrovně

Dehydratace
Magy: 7
Doba: 3 kola
Trvání: dokud se cíl nenapije
Dosah: 10+úroveň sáhů
Rozsah: 1 živá bytost
Past: Roz - 5 - žízeň/nic

Po ukončení kouzla začne cíl cítit obrovskou žízeň. (Tak na 3l spritu, či 6 piv.) Je to čistě halucinace, ale cíl se bude snažit napít jakýmkoli způsobem skoro čehokoli a hlavně hodně.
Žízeň je veliká, život mi utíká, nechte mě příjemně snít!


Dlouhá ruka
Magy: 5
Doba: +1 kolo
Trvání: -
Dosah: 20+2*úroveň sáhů
Rozsah: nekromant

Jedná se o přídavek ke kouzlu u kterého je nutný dotyk. Výsledné kouzlo je o 5 magu dražší a vyvolání o 1 kolo delší.
Hej, ale tohle kouzlo se fakt hodí.


Kostěná klec
Magy: 5+2X+3Y+Z (X+Y+Z/2 = max. úroveň)
Doba: 3 kola
Trvání: na vždy (dokud to někdo nerozmlátí)
Dosah: 20+2*úroveň sáhů
Rozsah: X sáhů čtverečních (3X sáhů bariéry)
Pomůcky: zašpičatělá stehenní kost

Po ukončení kouzla zabodne nekromant do země kost. Ta se do ní úplně vnoří a na místě zvoleném nekromantem se vynoří klec (bariéra) vysoká Z sáhů, bariéra má na 1 sáh 10Y životů, past na zlomení Sil - 5+Y - nic/zlomení.
Ne tak rychle zlodějíčku, ještě jsme si nevyjasnili pojem osobního vlastnictví.


Kožní exém
Magy: 6
Doba: 2 kol
Trvání: -
Dosah: dotyk na kůži
Rozsah: 1 bytost

Po vykouzlení má nekromant 10 kol na dotknutí se oběti. Na dotčeném místě se v příštích 24 hodinách objeví ošklivý exém.
Pomsta bude sladká, či spíše ošklivá. A při tom to bylo jen takové nevinné poplácání po tváři...


Najdi hrob
Magy: 5 magů + 2 za každý možná nalezený hrob
Doba: 3 kola
Trvání: 2 směny
Dosah: 100+10*úroveň sáhu
Rozsah: území v kruhu kolem nekromanta

Nekromant si bude vědom všech hrobů (tedy úmyslně zakopaných libovolných těl) v daném rozsahu. Dané kouzlo se dá použít i při hledání hrobu konkrétní osoby např. na hřbitově. Nekromant bude mít
přesnou představu o umístění mrtvol. Bude znát jejich přesnou vzdálenost a hloubku. Po seslání nekromant může začít kopat.
"Jejda, dlouho sem tu nebyl! Babi, kde jsi?"


Pocit blízkosti smrti
Magy: 5
Doba: 1 kola
Trvání: -
Dosah: 50 sáhů
Rozsah: 1 živá bytost

Cíl dostane pocit, že brzy umře, vše je najednou na houby, vše ji přijde v niveč. Toto kouzlo je navíc umocněno okolnostmi. Př.: Zakouzlíš-li ho na člověka, kterého vyslýcháš drsnými způsoby, bude mít zaručeně hodně velký úspěch.
Věř mi chlape, skápneš, tak už to tajemství ze sebe vybal. To mám čekat věčně?


Ochraň před nemrtvými
Magy: 8 magů
Doba: 3 kola
Trvání: 4 směny
Dosah: kruh kolem nekromanta
Rozsah: 3 sáhy poloměru okolo nekromanta

Toto kouzlo funguje stejně podobně jako alchymistův svitek ochrany před nemrtvými. Nemrtví nepřekročí hranici tří sáhů od nekromanta, pokud neuspějí v hodu proti pasti: Roz - 6 - prošel/neprošel.
"Hoši co to děláte? Aaaa... nechte mě bejt! Že bych si začaroval?" Abrakadabra. "Teď si to vy ošklivouni zhnilí zkoušejte."
- nekromant Overin na hřbitově, při jednom nezdařeném vyvolávání -


Otrav zranění
Magy: 8+2X (X = max. 3)
Doba: 1 kolov
Trvání: 3+X kol
Dosah: 10+úroveň sáhů
Rozsah: 1 krvácející bytost
Pomůcky: jakýkoli jed

Nekromant magicky vpraví do ran jed. Daná bytost pak trpí následky celkem 3+X kola. Tzn. každé kolo si hází proti pasti a ubírá si životy.
Tímto kouzlem dostávají některá slovní spojení nové rozměry... Třeba: Otrávils mi život.


Špatná nálada
Magy: 6 magů
Doba: 2 kola
Trvání: 2 směny
Dosah: 15+úroveň sáhů
Rozsah: 1 bytost

Očarovaný tvor má na dvě směny postih k iniciativě 2 + 1 za každou třetí úroveň, od kreré nekromant kouzlo zná, krom toho má taky náladu na draka. U hloupějších bytostí vyvolává agresivitu a zuřivost.
"Ejhle ten šášula je ale vysmátej, no fuj!" Abrakadabra. "To je lepší"
- nekromant Overin, v cirkuse -


Svolej nemrtvé
Magy: 9+X (X = max. úroveň)
dosah: 100+10*úroveň sáhů
rozsah: všichni nemrtví v dosahu kouzla
vyvolání: 3 kola
trvání: Xk6 kol

Vyvoláním tohoto kouzla přivolá nekromant všechny svoje a všechny neovládané nemrtvé v daném rozsahu. Nemrtví se snaží dostat okamžitě k nekromantovy co nejkratší cestou, za co nejkratší dobu. Pokud je na nemrtvého veden útok, tak toto kouzlo přestává působit. K nekromantovy se budou chtít dostat všichni nemrtví, kteří neuspějí v hodu na past: Roz - 5 - běží/neběží k nekromantovy. Nekromantem ovládaní nemrtví se k němu vydají automaticky a nemusí si házet na past. Jakmile jsou nemrtví u nekromanta je už jen na nich jak se budou dál chovat.
"Hej, hej, neutíkejte!!! Máme spolu ještě něco na práci! ... Tak, tak pojďte!!!


Volná cesta
Magy: 4+X (X/2 = max. úrovni)
Doba: 2 kola
Trvání: 1k3+úroveň/2 směn
Dosah: dotyk
Rozsah: 1 živá bytost

Zajišťuje průchod nemrtvými. Je šance 40+X procent, že si cíle nemrtví nevšimnou.
Prohlédni a uvidíš volnou cestu tam, kde se to hemží pouze mrtvolami a ostrými meči.


Vyvolej pocit
Magy: 5
Doba: 2 kolo
Trvání: 3k6 kol
Dosah: 100+5*úroveň sáhů
Rozsah: 1 humanoid (int > 1), kterého musí nekromant vidět

Nekromant vyvolá u určitého humanoida určitý pocit (strach, hrůzu, radost, znechucení, apod.)
Hele, klid kámo, vše je v pohodě!


Zažeň nemrtvé
Magy: 7+X (X = max. 5)
Doba: 2 kola
Trvání: 2 směny (pouze účinek kouzla)
Dosah: kruh kolem nekromanta o poloměru 50 sáhů
Rozsah: jakákoli skupina nemrtvých
Past: Roz - 5 - útěk/nic
Po dokončení kouzla se náhodně nemrtví o celkové životaschopnosti 5+X ve vzdálenosti max. 50 sáhů od nekromanta obrátí na útěk, pokud neuspějí v hodu proti pasti. (Neúčinkuje na vlastní nemrtvé.) Pokud je na ně ovšem během příštích dvou směn podniknut útok, kouzlo přestává účinkovat.
Táhněte a už se nevracejte holoto jedna nečistá... a oni se i tak vrátily.


Zklidni psa
Magy: 2* životaschop. psa (za každého psa)
Doba: 2 kola
Trvání: 2 směny
Dosah: 15+úroveň sáhů
Rozsah: podle dodané magenergie, max. úroveň psů

Nekromant může ovlivnit psa (i hraničářského). Pes bude ležet, nebude se hýbat a štěkat (max. tiše kňučí a chvěje se),dokud na něj nekromant, či někdo jiný přímo nezaútočí. Pes však vše vidí, cítí i slyší. Pes nebude po danou dobu na nikoho útočit a nebude poslouchat pánovy příkazy. V případě bezprostředního útoku na svého pána před psími zraky, láska hraničářského psa kouzlo zlomí. Oproti hraničářským kouzlům je toto kouzlo "násilné". Jedná se vlastně o slabší druh paralýzy a pes bude od této chvíle nekromanta považovat za svého nepřítele (tzn. při opětovném setkání na nekromanta "bezdůvodně" a bez zaváhání ihned zaútočí, leda by nekromant opět seslal na psa toto kouzlo). V případě seslání na více psů se životaschopnost pro určení magové náročnosti sčítá.
"Neštěkej, jen si k vám jdu něco půjčit"
- nekromant (na chvilku zloděj) Overin -


Znič nemrtvého
Magy: 5+2X (X = max. 4)
Doba: 2 kola
Trvání: -
Dosah: 20 sáhů
Rozsah: 1 nemrtvý
Past: Roz - 5 - zničení nemrtvého/nic.

Zničí nemrtvého o maximální životaschopnosti X.
Pomodli se naposled mrtvolo, uh huh, co to kecám?

Kouzla od 4. úrovně:

Bolestivá zranění
Magy: 6+2X (X = max. úroveň)
Doba: 1 kolo
Trvání: 3+X kol
Dosah: 10 sáhů
Rozsah: 1 krvácející bytost

Zranění, šrámy, krvácející rány začnou šíleně bolet a pálit. Bytost ztrácí každé kolo 1k6 stínových životů a 1 normální život, trpí, tzn. UČ -3, OČ -3, ztráta koncentrace - pravděpodobnost úspěchu kouzla (dané bytosti) se snižuje o 35%.
Víš, bolest je jako nemoc. Postupně se tě zmocňuje, ovládne tě. Dostaneš křeče a v poslední fázi umíráš. Nenuť mě, abych to nechal dojít tak daleko.
- nekromat, šerif Alex, nepovolené merody výslechu -


Z krve vodu Magy: 4+X (X = max. úrovni)
Doba: 1 kola
Trvání: stále
Dosah: 2 sáhy
Rozsah: X litrů krve

Nekromant změní (přefiltruje) X litrů krve na X/2 litrů vody.
Tak chlapi, koho z vás podříznem a napijem se?

Kouzla od 5. úrovně:

Dobrozdání
Magy: 15
Doba: 3 kola
Trvání: 1 směna
Dosah: -
Rozsah: nekromant/působí na všechny, kdo s ním hovoří
Past: Roz+Int - 6 - dobrý člověk/nic

Nekromant se bude lidem jevit jako dobrý a čestný člověk (pokud neuspějí v hodu proti pasti).
Pane strážný, podívejte se na mě, copak bych já, JÁ mohl udělat něco tak chladnokrevného jako je sprostá vražda? (To si piš, pozn. autora)


Dotek chladu
Magy: 4
Doba: 1 kolo
Trvání: -
Dosah: 10+úroveň sáhů
Rozsah: 1 živá bytost
Cíl ucítí na určitém místě těla (dle nekromantova výběru) velký chlad. Ztráta 1k6 životů.
Už vám někdy uprostřed léta začal mrznout nos? Jestliže ano, tak to mohlo něco znamenat.


Pohleď očima nemrtvého
Magy: stupeň těla nemrtvého (1 - kostěné, 2 - hnijící, ...)
Doba: 1 kolo
Trvání: 1 směna
Dosah: 100+10*úroveň sáhů
Rozsah: 1 nemrtvý, kterého nekromant vidí
Past: Roz - ? - vidí/nevidí

Nekromant může hledět očima jím vyvolaného nemrtvého, který je v jeho dosahu. Pokud je to tvůj nemrtvý, vidíš jeho očima automaticky. Pokud ne, tak jako základ pasti ber pro neutrální nemrtvé 8, pro nemrtvé pod cizí kontrolou ber 5 a jako úroveň počítej úroveň nekromanta, který ho kontroluje. Tímto kouzlem ho však nemůže ovládat. Po seslání se nekromant nemusí na kouzlo soustředit, takže klidně může hledět očima více nemrtvých.
Tak copak je nového v nemrtvé obci?


Iluze výzbroje
Magy: 13
Doba: 3 kola
Trvání: úroveň*k8 kol, pokud ji sám nekromant neukončí
Dosah: -
Rozsah: nekromant
Past: Int + Roz - 10 - neprohlédnutí / prohlédnutí

Nekromantova výzbroj je překryta komplexní iluzí. Jak přesně bude vypadat závisí na něm, ale PJ by to měl umět v určité míře omezit. (příklad: Zjeví se v kostěné zbroji, s temným pláštěm, v ruce se mu bude lesknout ohromná nabroušená kosa) Každý si dvakrát rozmyslí, než na nekromanta zaútočí. Pokud se přece jen odhodlá, tak se mu každé kolo boje sníží past o 2.
"Řikám vám pane strážný, já sem smrtka a támhle v krčmě mám dostaveníčko! Tak necháte mě bejt nebo bude mazec, jo?"
- nekromant Overin, hrátky ve městě -


Poslední pohled zemřelého
Magy: 8
Doba: 3 kola
Trvání: -
Dosah: dotyk
Rozsah: 1 mrtvola (nesmí to být mrtvola nemrtvého nebo magické bytosti)

Po 4 kolech nekromant uvidí poslední 5 sekund nebožtíkova života jeho očima. Mrtvola nesmí být starší jednoho týdne.
Tak se podíváme, kdo pak tě zabil. Uděláme si z tebe kinematograf.


Prach k prachu
Magy: 5+X (X = max. úrovni)
Doba: 2 kola
Trvání: -
Dosah: 10 sáhů
Rozsah: 1 mrtvola, kostra, dřevo, apod. (jakákoli organická hmota, která již nežije), 10*X litrů

Změní organickou hmotu o objemu max. 10*X litrů, bytost velikosti B má objem 60 litrů, na prach.
Prach si a v prach se obrátíš. Proč to neuspíšit?


Roztřepanost
Magy: 10
Doba: 2 kola
Trvání: 5 kol
Dosah: 20 sáhů
Rozsah: 1 živá bytost
Past: Roz+Int - 8 - působí / nepůsobí.

Cíl trpí nesoustředěností a třesem. Postihy na boj -4 UČ, -4 OČ, bytosti se velice špatně kouzlí - pravděpodobnost úspěchu kouzla -50%. Dále si ještě musí hodit proti pasti: Odo - 6 - upuštění věcí/nic.
Helemese, ty se nějak třeseš. Copak špatný den?


Smutek
Magy: 2* životaschop. cíle
Doba: 1 kolo
Trvání: 1 směna
Dosah: 25+úroveň sáhů
Rozsah: 1 tvor
Past: Int+Roz - 6 - bude/nebude pod vlivem kouzla.

Toto kouzlo vnese na 1 směnu úzkost a smutek do srdce jednoho tvora. (Silnější než vyvolej pocit.) Očarovaný tvor je smutný a topí se v depresích (později může přejít v zuřivost). Pokud si cíl nepřeje, aby na něj bylo kouzlo sesláno musí si ještě hodit proti pasti.
"Já vám to říkal, pane kašpárek, ale vy ne a ne poslechnout!"
- nekromant Overin, v cirkuse -


Úhyn zeleni
Magy: 10+2X (X max. 5)
Doba: 2 kola
Trvání: -
Dosah: 100 sáhů
Rozsah: X sáhů čtverečních

Na zvoleném místě během 1 směny uhyne zeleň (uschne). Nefunguje na keře a stromy. (Tráva, zelenina, apod.)
Takže mě farmáři nenecháš u sebe přespat, rozmyslel sis to dobře, no já jen abys nelitoval.


Výbuch kostlivců
Magy: 4+2X (X = součet čísel daných velikostmi jednotlivých kostlivců, max. úroveň)

Velikost těla / čísla pro X

velmi malé

0.2

A

1

B

2

C

3

D

5

E

10

Doba: 1 kolo
Trvání: -
Dosah: 10 sáhů
Rozsah: podle dodané magenergie
Pomůcky: kostlivci

Kostlivci vybuchnou a úlomky malých hodně ostrých kostí vyletí směrem, který nekromant zvolí. Úlomky doletí do vzdálenosti až 10+úroveň sáhů, pokud na něco nenarazí. Zraňují všechny před sebou za Xk6 životů. Pokud bytosti nemají chráněné oči, tak si hází proti pasti Obr - 8 - zranění očí/nic, při zranění očí je 20% šance na oslepnutí a 50% šance na částečné poškození zraku.
Uh huh, to byla ale pecka. Snad jste z toho neoslepli?


Zaopatření těla
Magy: 3
Doba: 1 kolo
Trvání: -
Dosah: 5 sáhů
Rozsah: 1 mrtvola
Pomocí tohoto kouzla můžete mrtvolu zbavit veškerých choroboplodných zárodků a pozastavit nebo spíše pozdržet jeho rozkládání. Trvání tohoto zaopatření je velice závisle na okolních podmínkách (v dobré hrobce vydrží tělo ve skvělém stavu i několik let.).
A co si otevřít obchod pro nekromanty... Pozor, pozor dnes mimořádná nabídka, výborné čerstvé tělo krolího bojovníka, neváhejte a přijďte!

 

Zobrazit další články tohoto autora

Související články

Copyright © 2008-2017 Hups.cz. Všechna práva vyhrazena.